Bedankt voor uw interesse in Young Events, één van onze projectmanagers neemt zo snel mogelijk contact met u op.




bel mij terug
Hartelijk dank, uw gegevens zijn goed ontvangen...
We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Opdrachtgever aan het woord #1. Interfood Group

De manier waarop Interfood Group de kwaliteit van haar beursdeelname verhoogde

De Interfood Groep is een van de leidende mondiale zuivel leveranciers, met een distributie van ruim 900.000 MT aan zuivelproducten per jaar. Interfood levert zuivelproducten en diensten aan o.a. de voedingsmiddelenindustrie zoals: melkpoeders, boter, kaas, zuivel proteïnen, zuigelingen voeding en vloeibare melk. Het bedrijf dat in 2020, 50 jaar bestaat, vertelt over haar ervaring met Young Events Partyservice als catering en hospitality partner tijdens verscheidene beursdeelnames.

 

Wat is voor Interfood Group de aanleiding geweest om Young Events aan boord te nemen tijdens een beursdeelname?

De belangrijkste doelstelling voor Interfood tijdens beurzen is relatiebeheer. Dat betekent dat we de serviceverlening, waarom we bekend zijn binnen onze branche, ook willen doortrekken tijdens een beurs. We nodigen onze relaties uit bij Interfood op de stand en ze daar een rust moment bieden tijdens de drukke beurs. Ook de hospitality die wij bieden, moet daar op aansluiten, met een top service en luxe assortiment van drankjes en hapjes, waarmee we onze relaties echt in de watten kunnen leggen.Voorheen verzorgde wij de hospitality tijdens beurzen zelf. Maar om die toevoegde service, met professionele uitstraling te kunnen bieden, werken wij liever samen met een vakkundig partner. Ook hebben onze eigen medewerkers meer tijd gekregen voor het voeren van vakinhoudelijke gesprekken met onze relaties.

 

Hoe lang maakt Interfood Group reeds gebruik van de Hospitality service van Young Events?

Ruim 8 jaar geleden zijn wij met een kleine basissamenwerking met Young Events gestart. Daarvoor namen we vaak producten af via de aan de beurzen verbonden lokale cateraars. Communicatie vooraf was daarom vaak lastiger en ook de dienstverlening en kwaliteit van de producten die werd geboden, kwam niet altijd overeen met de wensen die wij als Interfood daaraan stelden.De samenwerking met Young Events als vaste hospitality partner is gegroeid tot het leveren van een kwalitatief hoogwaardig warme en koude dranken assortiment, naar het toevoegen van lunches en het verzorgen van een receptiemoment tot uiteindelijk totaal ontzorging van de beurscatering inclusief frontcooking en gastvrouwen. Naast deze stappen op het gebied van gastvrijheid en beleving van onze beursgasten, zijn wij ook positief verrast over de toegenomen kwaliteit-prijsverhouding.

 

Hoe is het proces voorafgaand aan de beursdeelname en tijdens de beurs zelf verlopen?

Het is een geleidelijk proces geweest waarin wij steeds meer gebruik zijn gaan maken van de producten en diensten van Young Events. Drie jaar geleden heeft onze standbouwer een nieuw voorstel uitgewerkt waar de gastvrijheid op de stand de boventoon voert en er tevens een koffieconcept geïmplementeerd is. Opvolgend zijn wij met Young Events in gesprek gegaan om te bekijken hoe we dit service- en gastvrijdheidsconcept in kunnen kleden. Tijdens dit gesprek zijn er veel bruikbare ideeën aangedragen voor het invullen van dit concept. In samenspraak zijn wij tot een mooie overeenstemming gekomen over de huidige invulling.Tijdens de beurs beschikken wij vanuit Young events altijd over professionele koks en horecamedewerkers, zij weten wat ze doen en denken op een prettige manier mee op de stand. Hierdoor zijn zowel wij als onze klanten volledig ontzorgd gedurende de beurs.

 

Welk verschil merkt u nu Young Events onderdeel is van uw beursdeelname?

Sinds dat ons nieuwe service- en gastvrijheidsconcept geïmplementeerd is zijn onze klanten en de standbemanning onder de indruk van de hospitality die zij ontvangen.

 

Hoe ziet Interfood Group de toekomst van beurspresentatie?
Wat ons betreft biedt een beurs ook in toekomst de uitgelezen kans om zowel huidige als potentiële klanten de mogelijkheid te bieden om even op bezoek te komen bij het bedrijf. Daarbij dient wat ons betreft service en klantgerichtheid een duidelijke boventoon te voeren. Daarnaast stemmen wij onze stand en service altijd af op onze inzichten bij een specifieke beurs. Iedere beurs is anders en behoeft dan ook zijn eigen benadering.  

©2019 Elementary Design